Forum www.lkslyski.fora.pl Strona Gwna www.lkslyski.fora.pl
Forum klubu LKS LYSKI
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Koniec z tym marazmem...trzeba brać się do roboty i zruca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lkslyski.fora.pl Strona Gwna -> Fan Club
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
V Liga



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 702
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: 13:42, 15 05 2010    Temat postu: Koniec z tym marazmem...trzeba brać się do roboty i zruca

a to ze dziewczyna ładna i wysoka jest atrakcyjniejsza od ładnej i niskiej to jest proste i logiczne wiec nie rozumiem o co kłotnia dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 06787.html Heh, podejrzewam ze wszystkie są oryginalne, ale jak to sprzedawcy, jeden drugiego chce oczernić by kupować u niego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kettler jest firma pod silownie wiec produkuje takie troche kombajny - duze solidne sprzety ale zajmujace duzo miejsca oraz duże name w sobie. [link widoczny dla zalogowanych] Kurcze, świetnie mnie parę razy ściął a potem nagle zniknął.
i co ma imię wspólnego z patologią!!! Na drugi dzień pielęgniarka pomogła mi usiąść, zjadłam śniadanie, wypiłam ciepłą herbatę i to było cudowne przeżycie, chociaż - przyznam się - byłam pełna obaw. Jestem szczęśliwa, że zdecydowałam się na ten krok bo paznokieć wrastał mi się od pół roku i bół był nie do zniesienia. o jejku ja też mam 75D i 160 cm wzrostu i ten sam problem co capuccino. [link widoczny dla zalogowanych]
Motywacje mam silna bo 19czerwca lece do Holandi na tydzien i musze wchodzic po schodach ja staram się jeszcze regularnie chodzić na basen. czasami wstyd sie przyznac ze jest sie polakiem.Ja tu nie pasuje wiec albo zmienie miejcse i prace albo poprostu zjade do polski. prosze o pomoc mieszkam w duisburgu mam wlasna firme ale nie jestem ubezpieczony jest teraz ze mna kobieta ktora jest w ciazy gdzie sie ubezpieczyc by ona mogla z tego korzystac albo moze ktos zna namiar na ginekologa w duisburgu ktory by mi powiedzial co i jak mam zrobic prosze pomozcie [link widoczny dla zalogowanych] amarzen/mezczyzna/id-32209 LUDZIE NIE CHODŹCIE Z WRASTAJĄCYMI SIĘ PAZNOKCIAMI DO CHIRURGA!!!Mam 16 lat i 2 lata temu źle obcięłam sobie dużego paznokcia w lewej stopie.Zaczął mi się wrastać,zrobiła się opuchlizna,po pewnym czasie zaczęła mi wypływać ropa. co za idioci stosuja nadal odkurzacz.......
jean louis david to salon, ktory mnie zawiodl najbardziej na swiecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

.Ja też dam swoją historię z pierwszego porodu .
[link widoczny dla zalogowanych]
poważnie ja już pisałam na tym forum jak doszłam do blondu mam super jaśniutki blond i włos odżywiony Cały czas żuję gumę jakoś sobie nie wyobrażam bez - pracuję z ludzmi mam bezpośredni kontakt a oddech bez gumy!!!!!!!!!!!!Oczywiście nie wyobrażam sobie ,zycia bez uzywania środków do pięlegnacji ciała (szampon,mydło,balsam).
[link widoczny dla zalogowanych]
tyle się płaci na ubezpieczenia i podatki.A moze dlatego, że byłam ostatnią pacjentką tego dnia i biedny pan doktor chciał już biec do domku-kiedy probowałam się czegoś dowiedzieć,coś mi tam odmrukiwał, wiec stwierdziłam,że poradze sobie sama, pogrzebię w literaturze medycznej (na szczęście biblioteki funkcjonują bez zarzutu) i internecie.W ogole miałam wrażenie,że jestem jakąś plastikową lalką, która nic nie czuje i którą poddaje się obróbce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki.to ja sie do Was przylaczam od jutra!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki.

do KathyBatea [link widoczny dla zalogowanych] rano są tragiczne.
Bursztynkowa--> niestety nie mam gadugadu juz mam 3 programiki do gadania i muj laptop nie moze... prawda, że jeden to węglowodan prosty a drugi złożony ale różnica dla organizmu polega tylko na szybkości trawienia i wchłaniania przez organizm. Głodna zaczęłam się robić koło 16.00 Zjadłam chlebek i dosyć. dwa miesiące laby... Laski, nie czytajcie bzdur z tego forum, 90% postów to po prostu reklama fryzjerów co nie mają klientów. [link widoczny dla zalogowanych]
dorywcza około 15 godzin tygodniowo, do południa + ewentualnie wieczory.Stawka - 5zł/godz. ehm..jutro wizyta u chirurga...zobaczymy..Oo.. sprawdzic czy nie jest to objaw tezyczki, spowodowany przez chorobe tarczycy. jeżeli to nie to to zobacz sobie na stronie [link widoczny dla zalogowanych] songpg=1 Trzeba było odpowiedzieć na nie i teraz zostaną przesłane gdzieś do jakiegoś prawnika a potem dalej w świat. to nie sięga sie od razu po prochy tylko najpierw stopniuje się leki w nadziei na cudowne ozdrowienie. - cyrkonie + 1zl szt
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest STWIERDZENIE NIEWAZNOSCI sakramentu malzenstwa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kasia, dzieki za wyjaśnienie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam!
[link widoczny dla zalogowanych]
cebula jest dobra na włosy. Gdzieś czytałam, że podobno Smierć Dumbledora była zaplanowana, tak jak by \umówiona\....no nie wiem, mam nadzieję że wszystko sie wyjasni, mam tyle pytań....
[link widoczny dla zalogowanych]
(lapie chwile ulotne jak ulotka ulotne chwile lapie jak fotka) by the way jak tam Twoja MIMI masz juz??
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam dziewczyny !!
twój jadłospis nie może przekroczyć więcej niż 20g węglowodanów dziennie, głównie pod postacią warzyw sałatkowych lub innych warzyw.
13zl 0,5kg.
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam salon na Merliniego 4 jest tam Kosmetyczka marta zabiegi wykonywane są profesjonalnie i na dobrych kosmetykach firmy thalgo co ważne Pani uświadomiła mnie ze mam cerę naczynkowa wrażliwa i nie mogę robić mikrodermabrazji a wcześniej często robiono mi mikro i wyciskano pod wapozone. [link widoczny dla zalogowanych] Witam Was
Czesto sie tam oglaszaja do robienia tipsow lub wlosow poszukaj. i wlasnie (jak wyjasnilam) raczej do porzadnego zwiazku, a nie tak aby zadupczyc z barbie, jak zona zbrzydnie pas (na wys. Mam problem.....nie wiem co mnie naszlo wszystkie moje kolezanki mowily mi ze jest im tak dobrze jak kochaja sie ze swoimi chlopakami a ja jestem sama to poradzily mi abym sprobowala sama..palcem. Zdecydowałam się na kettler cross me, koło zamachowe 14kg. [link widoczny dla zalogowanych]
Bo z tego co slyszalam to na wyniki cytologii troche trzeba czekac, a ja nie chce sie z tym meczyc tak dlugo prosze o odpowiedz Bardzo się boje gdyż nie mam jeszcze dzieci. Jakie są efekty i na jak długo? Faktycznie , na poczatku musiałas się czuc paskudnie . te kolorowe sa ok ale ciemna jest bardziej uniwersalna, no i mniej z nią klopotow w praniu NAjladniejsza- pierwsza z czterech Nie wiem no, może to i co innego, tylko po prostu połączyłam objawy z rozpoczęciem kuracji tez juz nigdy nie popełnię tego błędu, bo to co przechodzę absolutnie nie jest przyjemne ... 12 czy 15?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Każda postac ma w sobie coś bez czego nie wyobrazamy sobie dalej Hogwartu...i serii o malym czarodzieju...ciekawe co zrobi Harry jak jego rodzinka nie bedzie juz chciala zeby tam mieszkal..jesli przezyje oczywoscie...
[link widoczny dla zalogowanych]
kręconych wlosów!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Może ktoś zechce wyrazić swoją opinię dotyczącą mojego przypadku ? [link widoczny dla zalogowanych] Niby też za dużo nie gadała, jak to fryzjerzy zwykle robią, ale efekt super.
na optymalnej i schudłam 2 kg, chyba sam tłuszcz bo widać było jak ubywają centymetry- i mniejszy brzuch, ale rodzinne przyjęcie zaprzepaściło wszystko a potem już jadłam też węglowodany. Zobaczymy. Nie wiem nawet kiedy to zleciało. Najgorzej ucierpiał mój brzuszek, ponieważ wyglądam jak w 3-4 miesiącu ciąży :/ mucha jest piekna [link widoczny dla zalogowanych]
co tym bardziej mi nie sprzyja. Przykro mi to stwierdzic jednak wielu lekarzy uważa ze wiele problemow zdrowotnych sie nalożyło i czekam na dalsze diagnozy . Była dopiero 1 u gin(ile stresu mnie to kosztowało)okazalo się ze mam za wysoka prolaktyne 56ng. czy odstawic wszystko i wrocic po okresie..? Ważne żeby nie miały wody. Dla mnie - wieś tańczy i śpiewa a na allegro są już takie o objętość 2 litrów..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pani z laboratorium mnie pocieszyła, że z wyników wynika, że zakażenie miało miejsce przed zajściem w ciążę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedna awangardowa strzyże super nowocześie i druga klasyczna, bardzo stonowana robi super koki.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lkslyski.fora.pl Strona Gwna -> Fan Club Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin